Analytická činnost
Vytvoření kvalitních webových projektů je prvním krokem k tomu, jak dát o své firmě vědět světu, respektive internetu. Tím to však teprve začíná, neboť bez důkladné analýzy a zmapování stávající situace nelze projekt posunout dále, a získat tak nové zákazníky, vylepšit konverzní poměr firmy či zvýšit obrat. Právě k tomu slouží komplexní online marketingový plán a propagační online strategie.
Online marketingový plán
- Pro získávání nových zákazníků, vyšší návštěvnost či zvýšení objemu prodejů
- Sestavení online marketingového plánu přímo na míru
- Systematickým plánováním lze zajistit úspěch a návratnost investic do reklamy
Propagační online strategie
- Určení krátkodobých i dlouhodobých cílů, definice cílové skupiny i zhodnocení externích vlivů
- Stanovení vhodné propagační online strategie a sestavení rozpočtu
- Využítí nástrojů online marketingu
Webová analytika
- Analýza návštěvníků a jejich chování i pohybu na webových stránkách
- Ukazatel, co lze na webu vylepšit či změnit
- Umožňuje společnosti poznat své zákazníky