Porovnávače zboží
Usnadňují zákazníkům nákup těch produktů, které jsou k dostání v obdobných variantách od různých výrobců i na různých webových stránkách. Porovnávače zboží představují podporu prodeje, neboť ulehčují zákazníkům rozhodování. Porovnávačů zboží využívá stále více lidí, a proto se bez registrace na nich dnes neobejde žádná větší firma.
- Podpora a zdroj prodeje
- Vyhodnocení nejlepší nabídky na trhu
- Změna návštěvníka webové stránky v zákazníka
- Úspora času i pěnez pro zákazníka
Jak fungují porovnávače zboží
- Pomáhají potenciálním zákazníkům orientovat se v široké a mnohdy nepřehledné nabídce zboží a služeb
- Poukazují na výhody či nevýhody nabídky u konkrétní společnosti
- Šetří svým návštěvníkům čas
- Jejich obliba u zákazníků neustále roste
Proč jich zákazníci stále častěji využívají
- Největší předností porovnávače zboží je schopnost vyhodnotit tu nejlepší nabídku na trhu
- Ušetří zákazníkům náklady na pořízení daného produktu
- Umožňují návštěvníkům upřesnit jejich hledání, filtrovat nabídku dle jejich potřeb, a zúžit tak širokou nabídku zboží, jež musí zákazník při svém nákupu porovnat
Výhody porovnávačů zboží pro firmy
- Jsou zdrojem prodeje a zvyšují konverzi dané webové stránky či e-shopu
- Nízké náklady
- Základem je kvalitní nastavení, proto se svěřte do našich rukou