E-mailing
Pravidelné rozesílání e-mailů svým potenciálním zákazníkům využívají firmy velmi často jako účinný nástroj internetového marketingu. Cílem e-mailingu je budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a podpora prodeje. Z právního hlediska je však důležité rozesílat e-maily jen těm klientům, kteří k tomu dali souhlas.
- E-mailing představuje účinnou formu podpory prodeje
- Pomáhá budovat dlouhodobé vztahy mezi firmou a zákazníkem
- Efektivní cílení na konkrétní klienty
- K e-mailingu je nutné mít souhlas zákazníka
Jak na e-mailing
- Je třeba postupovat dle předem stanoveného cíle, koho chtějí firmy oslovit či jaké informace si přejí získat
- E-mailing je určen konkrétním vybraným zákazníkům a cílovým skupinám
- Součástí vyhodnocovací nástroje konkrétní e-mailingové akce, aby šlo změřit její výsledky
- Promo e-maily, newslettery
Přednosti e-mailingu
- Podpora prodeje
- Informuje zákazníky o nové nabídce zboží a produktů
- Udržuje kontakt mezi společností a jejími zákazníky
- Pomáhá zvyšovat konverzní poměr, což je změna co nejvyššího počtu návštěvníků na zákazníky
E-mailing svěřte do rukou profesionálů
- Z právního hlediska lze posílat e-maily jen těm zákazníkům, kteří s tím souhlasí
- Kvalitní e-mailing spojen s copywritingem, což zvyšuje čtenost e-mailů
- Dodává zákazníkům zdání exkluzivity
- Připraví vyhodnocovací nástroje e-mailingové akce, které změří její efektivnost a účinnost