PR aktivity

PR aktivity

PR aktivity slouží k budování značky a zlepšení povědomí o firmě mezi jejími potenciálními zákazníky. Jde o řadu aktivit, jež jsou zaměřeny na dílčí cíle, a představují možnosti, jak se o dané společnosti může dozvědět více lidí. Před spuštěním PR kampaně je třeba nejdříve definovat, koho chce firma oslovit a jaké formy k tomu zvolí.


  • Vybudování značky a posílení jména společnosti
  • PR aktivity zprostředkovávají vztahy s veřejností
  • Nenásilná forma reklamy 
  • Zvýšení návštěvnosti webových stránek i získání nových zákazníků

Jak fungují PR aktivity

  • Zasáhnoui interní cílové skupiny, do které patří zákazníci, dodavatelé, akcionáři i zaměstnanci společnosti
  • Týkají se také širší veřejnosti, tedy běžných občanů, médií, různých organizací i veřejné správy
  • Zprostředkovávají vztahy vztahy s veřejností

K čemu PR aktivity slouží

  • Vytvářejí pozitivní obraz o dané firmě i jejích produktech
  • Informují i přesvědčují veřejnost prostřednictvím PR článků, komentářů, zpráv, novinek i diskusí, on-line událostí, viral marketingu a dalších 
  • Zvýšení popularity webových stránek i dosahování lepších pozicí ve vyhledávačích

Účinnou a efektivní PR kampaň vytvoří pouze profesionálové v oboru

  • Pokud jsou PR aktivity dělány kvalitním způsobem, často jejich uživatelé ani nerozpoznají, že jde o reklamu
  • PR aktivity vytváří poptávku na internetu
  • Vychovávají i vzdělávají zákazníka
  • Nenásilným způsobem propagují danou společnost

 

Zasílání novinek a slev