PR aktivity
PR aktivity slouží k budování značky a zlepšení povědomí o firmě mezi jejími potenciálními zákazníky. Jde o řadu aktivit, jež jsou zaměřeny na dílčí cíle, a představují možnosti, jak se o dané společnosti může dozvědět více lidí. Před spuštěním PR kampaně je třeba nejdříve definovat, koho chce firma oslovit a jaké formy k tomu zvolí.
- Vybudování značky a posílení jména společnosti
- PR aktivity zprostředkovávají vztahy s veřejností
- Nenásilná forma reklamy
- Zvýšení návštěvnosti webových stránek i získání nových zákazníků
Jak fungují PR aktivity
- Zasáhnoui interní cílové skupiny, do které patří zákazníci, dodavatelé, akcionáři i zaměstnanci společnosti
- Týkají se také širší veřejnosti, tedy běžných občanů, médií, různých organizací i veřejné správy
- Zprostředkovávají vztahy vztahy s veřejností
K čemu PR aktivity slouží
- Vytvářejí pozitivní obraz o dané firmě i jejích produktech
- Informují i přesvědčují veřejnost prostřednictvím PR článků, komentářů, zpráv, novinek i diskusí, on-line událostí, viral marketingu a dalších
- Zvýšení popularity webových stránek i dosahování lepších pozicí ve vyhledávačích
Účinnou a efektivní PR kampaň vytvoří pouze profesionálové v oboru
- Pokud jsou PR aktivity dělány kvalitním způsobem, často jejich uživatelé ani nerozpoznají, že jde o reklamu
- PR aktivity vytváří poptávku na internetu
- Vychovávají i vzdělávají zákazníka
- Nenásilným způsobem propagují danou společnost