PPC reklama
PPC reklama vytváří pro zadavatele reklamy účinný a efektivní nástroj, jak oslovit své potenciální zákazníky na internetu za relativně nízkou cenu, neboť za reklamu platí až ve chvíli, kdy na ni uživatelé kliknou. Z toho také pochází zkratka PPC: pay-per-click neboli platba za klik. PPC reklama se zobrazuje jen těm uživatelům, kteří hledají ve vyhledávačích konkrétní informace a obsah. Díky tomu mohou zadavatelé reklamy přesně cílit na své potenciální zákazníky.
- PPC reklamou platíte jen za reálného návštěvníka
- Účinné cílení na potenciální zákazníky
- Příliv nových zákazníků začíná doslova hned
- Rychlé a snadné vyhodnocení PPC reklamy
Jak funguje PPC reklama
- Uživatelé hledají na internetu pomocí klíčových slov konkrétní obsahy
- Vyhledávač jim zobrazí nejen výsledky hledání, ale také PPC reklamu, která je s daným obsahem tematicky spojena
- Díky možnostem konkrétního zacílení se PPC reklama stala účinným marketingovým nástrojem
Výhody PPC reklamy
- Na rozdíl například od printové či televizní reklamy se neplatí za všechny diváky či čtenáře daného média, ale pouze za ty, které reklama opravdu zajímá a kliknou na ni
- Efektivní cílení na ty zákazníky, kteří hledají konkrétní produkt, při kvalitní správě PPC kampaní
- Stačí výrazně nižší rozpočet než u jiných marketingových aktivit
S pomocí odborníků využijete plně potenciálu PPC reklamy
- PPC reklama se vyplatí pouze v případě, když bude dobře nastavená, tedy spojena s vhodnými klíčovými slovy a umístěna na příhodné vyhledávače
- Výhodnější než SEO, neboť PPC reklama je ve vyhledávačích umístěna ještě nad ní
- Stále větší množství lidí na PPC reklamu reaguje, když je reklamní strategie správně zvolena
- lze si spočítat návratnost investic (ROI)
Správa PPC kampaní pro tyto sítě:
- Google AdWords
- Seznam Sklik
- Etarget
Cena pro správu PPC kampaní závisí na individuálních potřebách klienta a na jeho nabízených službách.