Propagační online strategie
Bez dobře promyšlené a předem připravené propagační online strategie se neobejde žádná úspěšná reklamní kampaň na internetu. Díky kvalitně vypracované propagační online strategii se zvyšuje návštěvnost webových stránek, zlepšuje se povědomí o firmě i značce a stoupá obrat. Propagační online strategie představuje investici, která se vyplatí.
- Dobrá strategie podmiňuje úspěch reklamní kampaně
- Zvýšení návštěvnosti, tržeb a renomé společnosti
- Využívá nástrojů internetového marketingu
- Potenciál pro propagační online strategii – sociální sítě
1. krok: stanovení cílů
- Při sestavování propagační online strategie je třeba si nejprve stanovit cíle, jichž je třeba dosáhnout
- Mezi nejčastěji žádané efekty patří zvýšení tržeb, návštěvnosti a prodeje, podpora image, lepší povědomí o značce a vyšší prestiž firmy
- Stanovené cílle by měly být reálné a dosažitelné
2. krok: vymezení cílové skupiny i sestavení rozpočtu
- Dále je nutné si pro úspěch propagační online strategie jasně definovat konkurenční výhody daných produktů i celé firmy
- Určete cílovou skupinu, na kterou bude propagační online strategie zaměřena
- Stanovte předpokládaný rozpočet a sestavit předběžnou kalkulaci.
Profesionálně vytvořená propagační a online strategie na míru
- Komplexní rozbor situace
- Podrobně rozpracuje marketingový plán
- Zaměří se především na to, jak a kde dosáhnout vytyčených cílů
- Využije efektivní nástroje internetového marketingu