E-marketing
Nástroje online marketingu dokážou přivést dané firmě více návštěvníků, zvýšit objem prodeje i tržeb a představují investici, která se vyplatí. Bez online marketingu se dnes neobejde žádná firma, která chce být úspěšná. Představujeme vám nejúčinnější nástroje online marketingu.
PPC reklama
- Sklik, Google AdWords, Etarget a další
- Účinný nástroj online marketingu
- Součástí PPC kampaně je její vytvoření, správa a vedení či redesign PPC kampaně
Sociální sítě
- Efektivní zacílení na vybrané skupiny a potenciální zákazníky
- Vytvoření marketingového plánu a strategie, jak reklamní aktivity na Facebooku co nejlépe využít
- Marketingová strategie na Facebooku zahrnuje správu a vedení facebookového profilu a další
PR aktivity
- Účinný online marektingový nástroj
- Tvorba a publikace PR článků na seriózních serverech, žádné katalogy
- Nenásilná forma reklamy
Copywriting
- Vytvoření textů či jejich úpravy na webových stránkách a v rámci reklamních kampaní
- Důraz na klíčová slova a pozice ve vyhledávačích
- Zaujme návštěvníky webových stránek
Display / Bannerová reklama
- Nejvyužívanější reklama na internetu
- Pomáhá budovat značku
- Zasáhne široké publikum
E-mailing
- Vytvoření a rozesílání promo e-mailů či newsletterů
- Budování dlouhodobých vztahů mezi firmou a zákazníkem
- Podpora prodeje
Porovnávače zboží
- Zboží.cz, Heureka.cz, Google nákupy, Hyperinzerce a další
- Vyhodnocení nejlepší nabídky na trhu
- Mezi zákazníky stále oblíbenější a využívanější