PrintDesign
PrintDesign je používán pro veškeré tiskové materiály, jež jsou spjaty s konkrétní vizuální podobou a tzv. corporate identity dané firmy. PrintDesign zahrnuje grafické návrhy všech dokumentů konkrétní společnosti a je spojen s jednotným vizuálním stylem. V praxi PrintDesign sjednocuje grafiku veškerých materiálů s vizuální podobou prezentace firmy, a to i na webových stránkách.
- Vizuální tisková identita firmy
- Lepší orientace zákazníků a odlišení firmy od konkurence
- Oslovení potenciálních klientů
- Součástí PrintDesignu grafický manuál
Pomáhá zákazníkům rychle se zorientovat a identifikovat firmu
- Sjednocuje vizuální styl firmy na webových stránkách i ostatních materiálech a dokumentech, jako jsou například plakáty, letáky, vizitky, světelná reklama, potisky textilií i aut a obecně jakékoliv propagační materiály
- Umožňuje zákazníkům lepší orientaci, kteří tak na první pohled rozpoznají danou firmu
- Součástí PrintDesignu logo a využití i charakteristických barev či tvarů
Zviditelnění firmy a odlišení se od konkurence
- Slouží k zviditelnění firmy i jejich produktu a zároveň k jejímu odlišení se od konkurence
- Dokáže oslovit potenciální zákazníky, a proto by měl být poutavý a umět zaujmout
- Tvoří podstatu vizuální tiskové identity firmy, která je používána jak pro interní komunikaci, ale zejména pro komunikaci firmy se svými zákazníky
S PrintDesignem se obraťte na profesionály
- Velký cit pro vizualizaci, ale i přehled o konkurenci a trhu
- Navrhnou unikátní tiskovou grafickou podobu
- Zvolí vhodné barvy i tvary pro jednotnou vizuální podobu firmy, které se budou vzájemně vhodně doplňovat
- Součástí PrintDesignu je také grafický manuál či logomanuál, který definuje jednotný vizuální styl a obsahuje soubor grafických pravidel a norem k jeho používání
- Firma s kvalitním PrintDesignem je lehce zapamatovatelná