Webová grafika
Webdesign dokáže zaujmout potenciální zákazníky již na první pohled, stejně jako je odradit. Proto je potřeba věnovat webové grafice (webdesign) náležitou péči a pozornost tak, aby mohla vhodně doplňovat text na webových stránkách. Na mnohé návštěvníky působí webdesign stránek spíše podvědomě, o to více je však důležitý, neboť vyvolává v návštěvnících emoce.
- Rozhoduje první pohled
- Vhodné propojení barev a celkového vzhledu s logem firmy
- Originální vzhled si návštěvníci zapamatují
- Komplexní webová grafika i design e-shopu
Co by měla webová grafika (webdesign) splňovat
- Je originální a odlišuje se od konkurence
- Nenucené propojením barev a celkového designu s logem firmy
- Pomáhá budovat jednotnou firemní identitu
- Je úzce spojena s corporate identity a PrintDesignem
K čemu je webová grafika (webdesign) důležitá
- Díky své funkčnosti, přehlednosti a jasnosti se na webovou stránku budou návštěvníci vracet
- Vhodně doplňuje informace a texty na webu, ale nepřebíjí je
- Upozorňuje zákazníky na konkrétní akce a vyvolává v nich kýženou reakci, jako je třeba stáhnutí aplikace či registrace návštěvníka
- Design webu slouží k zapamatování si webové stránky jejími návštěvníky
Profesionálně vytvořená webová grafika (webdesign) je nezbytná
- Usnadňuje návštěvníkům lepší orientaci na webové stránce
- Pomocí komplexní webové grafiky s vhodnou volbou barev může firma zanechat v návštěvnících dané webové stránky pozitivní pocity, díky kterým se budou na web vracet
- Neruší zákazníky a neodvádí jejich pozornost například vyskakovacími okny
- Vhodně a profesionálně reprezentuje danou společnost