Sociální sítě
Sociální sítě tvoří významnou internetovou personální platformu, na které se mladí lidé a lidé středního věku pohybují denně až v řádu několika hodin. Proto představují místo, ve kterém se lze na cílové skupiny zaměřit nejlépe. Jejich boom začal již před mnoha lety a bez reklamy na sociálních sítích se dnes neobejde skoro žádná marketingová strategie.
- Snadná identifikace a zaměření se na cílové skupiny
- Přímý kontakt mezi firmou a jejím zákazníkem a možnost rychle reagovat
- Zlepšení povědomí o značce a větší informovanost zákazníků
- Jednoduše měřitelná efektivita a výkonnost
Marketing na sociálních sítích: zvyšování povědomí o značce i produktu
- Na sociálních sítích probíhá přímá komunikace mezi firmou a zákazníkem
- Právě neustálý kontakt na sociálních sítích zlepšuje povědomí o značce, generuje reakce a připomínky návstěvníků
- Oslovuje nové, potenciální zákazníky, zatímco přímý prodej následně probíhá většinou prostřednictvím webových stránek dané společnosti
Výhody marketingové strategie na sociálních sítích
- Dobře měřitelný výkon
- Zvyšování návštěvnosti webových stránek dané společnosti z odkazů na sociálních sítích
- Zlepšení povědomí o značce či vyšší informovanost zákazníků
- Prostřednictvím sociálních sítí může daná firma nejrychleji a nejefektivněji šířit informace například o svém novém produktu či službě
Proč svěřit správu profilu na sociálních sítích odborníkům
V České republice patří mezi nejúspěšnější sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google+ či YouTube.
- Detailní analýza počtu členů komunity, počtu zobrazení příspěvku a komentáře pod ním
- Dobré cílení na potenciální zákazníky, neboť sociální sítě sdružují lidi se stejným zájmem
- Konkurence na sociálních sítích v dnešní době ještě poměrně malá