Online marketingový plán
Online marketingový plán by měl být součástí každé firmy, neboť jen prostřednictvím systematické definice marketingových cílů, určení strategie a sestavení rozpočtu může firma 100% využít potenciálu internetu. Každý online marketingový plán musí být vytvořen přímo na míru a dle možností dané firmy, neboť tak lze dosáhnout úspěchu.
- Každá investice do reklamy začíná sestavením online marketingového plánu
- Bez účinné strategie se neobejde žádná firma
- Komplexní online marketingový plán přímo na míru
- Využijte potenciálu internetu
Co by měl online marketingový plán obsahovat
- Načtrtnutí cílů a strategií během konkrétního časového období
- Důležitou roli v online marketingovém plánu hraje také analýza stávající situace, ve které je třeba rozebrat nabídku firmy i aktuální situaci na trhu
- Součástí je i definování potenciálních zákazníků a konkurence
Komplexní online marketingový plán
- Určení krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých cílů dle představ klienta
- Určení cílové skupiny zákazníků z hlediska demografických a profesiografických parametrů
- Zhodnocení možností klienta (finanční plán, možnosti materiální a personální)
- Zhodnocení externích vlivů (analýza konkurence, analýza reklamních možností)
Marketingový plán s pomocí odborníků
- Navíc představení možností, kterými se může firma ubírat
- Součástí online marketingového plánu jsou navržená vylepšení, mezi která patří ve většině případů úprava či nové vytvoření webových stránek a jejich plná optimalizace, využití doporučených nástrojů online marketingu či doporučení pro novou cenovou politiku dané firmy
- Sestavení rozpočtu a předběžné kalkulace s ohledem na návratnost investice