Webová grafika

Webdesign dokáže zaujmout potenciální zákazníky již na první pohled, stejně jako je odradit. Proto je potřeba věnovat webové grafice (webdesign) náležitou péči a pozornost tak, aby mohla vhodně doplňovat text na webových stránkách. Na mnohé návštěvníky působí webdesign stránek spíše podvědomě, o to více je však důležitý, neboť vyvolává v návštěvnících emoce

  • Rozhoduje první pohled
  • Vhodné propojení barev a celkového vzhledu s logem firmy
  • Originální vzhled si návštěvníci zapamatují
  • Komplexní webová grafika i design e-shopu

Co by měla webová grafika (webdesign) splňovat

  • Je originální a odlišuje se od konkurence
  • Nenucené propojením barev a celkového designu s logem firmy
  • Pomáhá budovat jednotnou firemní identitu
  • Je úzce spojena s corporate identity a PrintDesignem

K čemu je webová grafika (webdesign) důležitá

  • Díky své funkčnosti, přehlednosti a jasnosti se na webovou stránku budou návštěvníci vracet
  • Vhodně doplňuje informace a texty na webu, ale nepřebíjí je
  • Upozorňuje zákazníky na konkrétní akce a vyvolává v nich kýženou reakci, jako je třeba stáhnutí aplikace či registrace návštěvníka
  • Design webu slouží k zapamatování si webové stránky jejími návštěvníky

Profesionálně vytvořená webová grafika (webdesign) je nezbytná

  • Usnadňuje návštěvníkům lepší orientaci na webové stránce
  • Pomocí komplexní webové grafiky s vhodnou volbou barev může firma zanechat v návštěvnících dané webové stránky pozitivní pocity, díky kterým se budou na web vracet
  • Neruší zákazníky a neodvádí jejich pozornost například vyskakovacími okny
  • Vhodně a profesionálně reprezentuje danou společnost