Chyba
  • JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 685

Sociální sítě

Sociální sítě tvoří významnou internetovou personální platformu, na které se mladí lidé a lidé středního věku pohybují denně až v řádu několika hodin. Proto představují místo, ve kterém se lze na cílové skupiny zaměřit nejlépe. Jejich boom začal již před mnoha lety a bez reklamy na sociálních sítích se dnes neobejde skoro žádná marketingová strategie.

  • Snadná identifikace a zaměření se na cílové skupiny
  • Přímý kontakt mezi firmou a jejím zákazníkem a možnost rychle reagovat
  • Zlepšení povědomí o značce a větší informovanost zákazníků
  • Jednoduše měřitelná efektivita a výkonnost

Marketing na sociálních sítích: zvyšování povědomí o značce i produktu

  • Na sociálních sítích probíhá přímá komunikace mezi firmou a zákazníkem
  • Právě neustálý kontakt na sociálních sítích zlepšuje povědomí o značce, generuje reakce a připomínky návstěvníků
  • Oslovuje nové, potenciální zákazníky, zatímco přímý prodej následně probíhá většinou prostřednictvím webových stránek dané společnosti

Výhody marketingové strategie na sociálních sítích

  • Dobře měřitelný výkon
  • Zvyšování návštěvnosti webových stránek dané společnosti z odkazů na sociálních sítích
  • Zlepšení povědomí o značce či vyšší informovanost zákazníků
  • Prostřednictvím sociálních sítí může daná firma nejrychleji a nejefektivněji šířit informace například o svém novém produktu či službě

Proč svěřit správu profilu na sociálních sítích odborníkům

V České republice patří mezi nejúspěšnější sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google+ či YouTube.

  • Detailní analýza počtu členů komunity, počtu zobrazení příspěvku a komentáře pod ním
  • Dobré cílení na potenciální zákazníky, neboť sociální sítě sdružují lidi se stejným zájmem
  • Konkurence na sociálních sítích v dnešní době ještě poměrně malá