Microsite

Jde o malou a úzce zaměřenou webovou prezentaci (microsite) mající za úkol propagovat jeden výrobek nebo službu a zaujmout tak potenciálního zákazníka. Mikrostránka má vlastní doménu a jedná se tak o samostatnou webovou prezentaci, kde se nemusíte při psaní textů omezovat z důvodu nedostatku místa. Můžete se o službě nebo výrobku rozepsat tak, jak by vám to omezený prostor e-shopu nikdy neumožnil.

Díky mikrostránce a kvalitnímu popisu na ní máte možnost nejen přilákat zákazníky, ale současně vyřadit konkurenční weby z výsledků vyhledávání. Vzhledem k úzké specializaci se mikrostránky (microsite) velice dobře optimalizují i na více konkurenční slovní spojení. Mnohdy se tak stává, že na požadované klíčové slovo nebo sousloví vyhledávač vyhledá nejen hlavní web klienta, ale i několik jeho vlastních mikrostránek (microsite).

Výhody Microsite

  • kvalitní zacílení na konkrétní službu nebo výrobek
  • minimální ekonomická náročnost
  • unikátní design
  • rychlé dodání

Microsite obsahuje

  • administrační systém
  • originální grafický návrh
  • 1-5 podstránek stránek webu
  • 1 formulář (např. zeptejte se)

Celková cena 7.900,- (bez DPH)