Propagační online strategie

Bez dobře promyšlené a předem připravené propagační online strategie se neobejde žádná úspěšná reklamní kampaň na internetu. Díky kvalitně vypracované propagační online strategii se zvyšuje návštěvnost webových stránek, zlepšuje se povědomí o firmě i značce a stoupá obrat. Propagační online strategie představuje investici, která se vyplatí

  • Dobrá strategie podmiňuje úspěch reklamní kampaně
  • Zvýšení návštěvnosti, tržeb a renomé společnosti
  • Využívá nástrojů internetového marketingu
  • Potenciál pro propagační online strategii – sociální sítě

1. krok: stanovení cílů 

  • Při sestavování propagační online strategie je třeba si nejprve stanovit cíle, jichž je třeba dosáhnout
  • Mezi nejčastěji žádané efekty patří zvýšení tržeb, návštěvnosti a prodeje, podpora image, lepší povědomí o značce a vyšší prestiž firmy
  • Stanovené cílle by měly být reálné a dosažitelné

2. krok: vymezení cílové skupiny i sestavení rozpočtu 

  • Dále je nutné si pro úspěch propagační online strategie jasně definovat konkurenční výhody daných produktů i celé firmy
  • Určete cílovou skupinu, na kterou bude propagační online strategie zaměřena
  • Stanovte předpokládaný rozpočet a sestavit předběžnou kalkulaci.

Profesionálně vytvořená propagační a online strategie na míru

  • Komplexní rozbor situace
  • Podrobně rozpracuje marketingový plán
  • Zaměří se především na to, jak a kde dosáhnout vytyčených cílů
  • Využije efektivní nástroje internetového marketingu