PrintDesign

PrintDesign je používán pro veškeré tiskové materiály, jež jsou spjaty s konkrétní vizuální podobou a tzv. corporate identity dané firmy. PrintDesign zahrnuje grafické návrhy všech dokumentů konkrétní společnosti a je spojen s jednotným vizuálním stylem. V praxi PrintDesign sjednocuje grafiku veškerých materiálů s vizuální podobou prezentace firmy, a to i na webových stránkách.

  • Vizuální tisková identita firmy
  • Lepší orientace zákazníků a odlišení firmy od konkurence
  • Oslovení potenciálních klientů
  • Součástí PrintDesignu grafický manuál

Pomáhá zákazníkům rychle se zorientovat a identifikovat firmu

  • Sjednocuje vizuální styl firmy na webových stránkách i ostatních materiálech a dokumentech, jako jsou například plakáty, letáky, vizitky, světelná reklama, potisky textilií i aut a obecně jakékoliv propagační materiály
  • Umožňuje zákazníkům lepší orientaci, kteří tak na první pohled rozpoznají danou firmu
  • Součástí PrintDesignu logo a využití i charakteristických barev či tvarů

Zviditelnění firmy a odlišení se od konkurence

  • Slouží k zviditelnění firmy i jejich produktu a zároveň k jejímu odlišení se od konkurence
  • Dokáže oslovit potenciální zákazníky, a proto by měl být poutavý a umět zaujmout
  • Tvoří podstatu vizuální tiskové identity firmy, která je používána jak pro interní komunikaci, ale zejména pro komunikaci firmy se svými zákazníky

S PrintDesignem se obraťte na profesionály

  • Velký cit pro vizualizaci, ale i přehled o konkurenci a trhu
  • Navrhnou unikátní tiskovou grafickou podobu
  • Zvolí vhodné barvy i tvary pro jednotnou vizuální podobu firmy, které se budou vzájemně vhodně doplňovat
  • Součástí PrintDesignu je také grafický manuál či logomanuál, který definuje jednotný vizuální styl a obsahuje soubor grafických pravidel a norem k jeho používání
  • Firma s kvalitním PrintDesignem je lehce zapamatovatelná