Chyba
  • JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 685

PPC reklama

PPC reklama vytváří pro zadavatele reklamy účinný a efektivní nástroj, jak oslovit své potenciální zákazníky na internetu za relativně nízkou cenu, neboť za reklamu platí až ve chvíli, kdy na ni uživatelé kliknou. Z toho také pochází zkratka PPC: pay-per-click neboli platba za klik. PPC reklama se zobrazuje jen těm uživatelům, kteří hledají ve vyhledávačích konkrétní informace a obsah. Díky tomu mohou zadavatelé reklamy přesně cílit na své potenciální zákazníky

  • PPC reklamou platíte jen za reálného návštěvníka
  • Účinné cílení na potenciální zákazníky
  • Příliv nových zákazníků začíná doslova hned
  • Rychlé a snadné vyhodnocení PPC reklamy

Jak funguje PPC reklama

  • Uživatelé hledají na internetu pomocí klíčových slov konkrétní obsahy
  • Vyhledávač jim zobrazí nejen výsledky hledání, ale také PPC reklamu, která je s daným obsahem tematicky spojena
  • Díky možnostem konkrétního zacílení se PPC reklama stala účinným marketingovým nástrojem

Výhody PPC reklamy

  • Na rozdíl například od printové či televizní reklamy se neplatí za všechny diváky či čtenáře daného média, ale pouze za ty, které reklama opravdu zajímá a kliknou na ni
  • Efektivní cílení na ty zákazníky, kteří hledají konkrétní produkt, při kvalitní správě PPC kampaní
  • Stačí výrazně nižší rozpočet než u jiných marketingových aktivit

S pomocí odborníků využijete plně potenciálu PPC reklamy

  • PPC reklama se vyplatí pouze v případě, když bude dobře nastavená, tedy spojena s vhodnými klíčovými slovy a umístěna na příhodné vyhledávače
  • Výhodnější než SEO, neboť PPC reklama je ve vyhledávačích umístěna ještě nad ní
  • Stále větší množství lidí na PPC reklamu reaguje, když je reklamní strategie správně zvolena
  • lze si spočítat návratnost investic (ROI)

Správa PPC kampaní pro tyto sítě:

  • Google AdWords
  • Seznam Sklik
  • Etarget
  • Facebook

Cena pro správu PPC kampaní závisí na individuálních potřebách klienta a na jeho nabízených službách.