Porovnávače zboží

Porovnávače zboží

Usnadňují zákazníkům nákup těch produktů, které jsou k dostání v obdobných variantách od různých výrobců i na různých webových stránkách. Porovnávače zboží představují podporu prodeje, neboť ulehčují zákazníkům rozhodování. Porovnávačů zboží využívá stále více lidí, a proto se bez registrace na nich dnes neobejde žádná větší firma.


  • Podpora a zdroj prodeje 
  • Vyhodnocení nejlepší nabídky na trhu
  • Změna návštěvníka webové stránky v zákazníka
  • Úspora času i pěnez pro zákazníka

Jak fungují porovnávače zboží

  • Pomáhají potenciálním zákazníkům orientovat se v široké a mnohdy nepřehledné nabídce zboží a služeb
  • Poukazují na výhody či nevýhody nabídky u konkrétní společnosti
  • Šetří svým návštěvníkům čas
  • Jejich obliba u zákazníků neustále roste

Proč jich zákazníci stále častěji využívají

  • Největší předností porovnávače zboží je schopnost vyhodnotit tu nejlepší nabídku na trhu
  • Ušetří zákazníkům náklady na pořízení daného produktu
  • Umožňují návštěvníkům upřesnit jejich hledání, filtrovat nabídku dle jejich potřeb, a zúžit tak širokou nabídku zboží, jež musí zákazník při svém nákupu porovnat

Výhody porovnávačů zboží pro firmy

  • Jsou zdrojem prodeje a zvyšují konverzi dané webové stránky či e-shopu
  • Nízké náklady
  • Základem je kvalitní nastavení, proto se svěřte do našich rukou

 

Zasílání novinek a slev