Online marketingový plán

Online marketingový plán by měl být součástí každé firmy, neboť jen prostřednictvím systematické definice marketingových cílů, určení strategie a sestavení rozpočtu může firma 100% využít potenciálu internetu. Každý online marketingový plán musí být vytvořen přímo na míru a dle možností dané firmy, neboť tak lze dosáhnout úspěchu.

  • Každá investice do reklamy začíná sestavením online marketingového plánu
  • Bez účinné strategie se neobejde žádná firma
  • Komplexní online marketingový plán přímo na míru
  • Využijte potenciálu internetu

Co by měl online marketingový plán obsahovat

  • Načtrtnutí cílů a strategií během konkrétního časového období
  • Důležitou roli v online marketingovém plánu hraje také analýza stávající situace, ve které je třeba rozebrat nabídku firmy i aktuální situaci na trhu
  • Součástí je i definování potenciálních zákazníků a konkurence

Komplexní online marketingový plán

  • Určení krátkodobých, střednědobých a dlouhodobých cílů dle představ klienta
  • Určení cílové skupiny zákazníků z hlediska demografických a profesiografických parametrů
  • Zhodnocení možností klienta (finanční plán, možnosti materiální a personální)
  • Zhodnocení externích vlivů (analýza konkurence, analýza reklamních možností)

Marketingový plán s pomocí odborníků

  • Navíc představení možností, kterými se může firma ubírat
  • Součástí online marketingového plánu jsou navržená vylepšení, mezi která patří ve většině případů úprava či nové vytvoření webových stránek a jejich plná optimalizace, využití doporučených nástrojů online marketingu či doporučení pro novou cenovou politiku dané firmy
  • Sestavení rozpočtu a předběžné kalkulace s ohledem na návratnost investice