E-mailing

Pravidelné rozesílání e-mailů svým potenciálním zákazníkům využívají firmy velmi často jako účinný nástroj internetového marketingu. Cílem e-mailingu je budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a podpora prodeje. Z právního hlediska je však důležité rozesílat e-maily jen těm klientům, kteří k tomu dali souhlas.

  • E-mailing představuje účinnou formu podpory prodeje
  • Pomáhá budovat dlouhodobé vztahy mezi firmou a zákazníkem
  • Efektivní cílení na konkrétní klienty
  • K e-mailingu je nutné mít souhlas zákazníka

Jak na e-mailing

  • Je třeba postupovat dle předem stanoveného cíle, koho chtějí firmy oslovit či jaké informace si přejí získat
  • E-mailing je určen konkrétním vybraným zákazníkům a cílovým skupinám
  • Součástí vyhodnocovací nástroje konkrétní e-mailingové akce, aby šlo změřit její výsledky
  • Promo e-maily, newslettery

Přednosti e-mailingu

  • Podpora prodeje
  • Informuje zákazníky o nové nabídce zboží a produktů
  • Udržuje kontakt mezi společností a jejími zákazníky
  • Pomáhá zvyšovat konverzní poměr, což je změna co nejvyššího počtu návštěvníků na zákazníky

E-mailing svěřte do rukou profesionálů

  • Z právního hlediska lze posílat e-maily jen těm zákazníkům, kteří s tím souhlasí
  • Kvalitní e-mailing spojen s copywritingem, což zvyšuje čtenost e-mailů
  • Dodává zákazníkům zdání exkluzivity
  • Připraví vyhodnocovací nástroje e-mailingové akce, které změří její efektivnost a účinnost