Display / Bannerová reklama

Display / Bannerová reklama je jedním z nejznámějších a také nejstarších nástrojů internetového marketingu, neboť se s ní v obdobné podobě setkáváme již necelých 20 let. Rozměry bannerů se na jednotlivých webových stránkách mohou lišit, stejně jako to, zda je jejich součástí statický či pohyblivý obrázek, nebo jen text. Bannery také získaly kvůli svému tvaru přezdívku reklamní proužky.

  • Reklamní proužky
  • Nejčastější forma reklamy na internetu
  • Výhody plošné reklamy 
  • Uspějí originální texty či obrázky

Jak pracovat s display / bannerovou reklamou

  • Nejvhodnější je umístit ji nahoru a vlevo
  • Nejvíce návštěvníka v běžné bannerové reklamě upoutají tváře či samotný text
  • Volte obrázek, animaci či interaktivní grafiku
  • Uspěje originální zpracování

K čemu display / bannerová reklama slouží

  • Pomáhá budouvat značku
  • Umí zasáhnout široké publikum
  • Upoutá pozornost a vyzve uživatele k akci

Display / Bannerovou reklamu svěřte do rukou odborníkům

  • Účinná a efektivní reklamní strategie
  • Vyhněte se tzv. bannerové slepotě
  • Účinnost display / bannerové reklamy je lepší měřit ne z hlediska počtu prokliků a návštěvníků, ale spíše na základě zvýšeného množství vyhledávání dané značky či klíčových slov